Arkadaşlar bizim bugün muane vardı 17 haftalık olduk ve doğum ücretlerini sorduk tabi doğuma çok var ama öğrenmek istedik. Istanbul Rami özel hastanede sezeryan sigortasz ücret 35 bin dedi ve daha doğuma çok var o zamana ne kadar olur bilemem dendi😳 sizce normal mi ? İstanbulda hastane ve fiyat bilgisi olan var mı?