Kayalp benimde ikili 1:100 kombine 1:617 sizinkine çok yakın yani bana da çok riskli falan dediler de o kadar çok araştırdım ki kombine önemli ve o da 250 sınır bizim o kadar da kötü değil ve bir sürü forumlarda annelerin yorumlarını okudum bizim gibilerde genelde sorun çıkmıyor. Ben dörtlü yaptırdım onda 1:51469 çıktı mesela. Fetal da verdim daha sonucu çıkmadı. 17. Haftada perinatoloji baktı o da bişey göremedi. Ben sırf doktorların sorumluluk almamak için böyle değerlerde hemen başka testlere yönlendirdiğini düşünüyorum tabi onlar da haklı