ayselmom Glsm-ktl1 reglimden 5 gün önce test yaptım silik çıktı ertesin tekrar yaptım bir tık daha belirgin oldu sonra direkt kan verdim beta hcg yüksek çıktı
Glsm-ktl1 numix benim 1 tane kürtajım var 2 regli oldum korunmuyoruz artık daha reglime 10 gün var şimdiden kasık ağrılarım başladı
ayselmom Glsm-ktl1 Bence reglinizi bekleyin isterseniz yada vücudunuzu takip edin herkeste aynı olmayabilir belirtiler benim goguslerim aşırı derecede şişti ve hassaslaştı ben öyle anladım da test yaptım sizde ona göre hareket edebilirsiniz her şey gönlünüzce olur İnşallah 🤲🏻
icedlatte Ben 6 gun once erken gebelik testi ile ogrenmistim ama kimyasal oldu ne yazik ki. Bazen cok erken ogrenmek de iyi degil, adetiniz bir kac gun gecsin oyle test yapin bence. Insallah hamilesinizdir 💕
Glsm-ktl1 icedlatte icedlatte ilk gebeliğimde 1 gün gecikmişti öğrenmiştim ona rağmen çok erken öğrenmiştim kürtaj oldum bende Rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah 🙏