La_sumom Bebeğin kalp atışlarını duydum ama bi yerleşme kanaması olduğunu söyledi yaşayan var mı aranızda çok stres oldum çok üzüldüm
Makbulepoyraz La_sumom benim öle canım dinlenmen lazım cok yürümemen ayağı kalkmaman lazım gerekirse fitil yada iğne kullanman lazım doktorun vermesi gerekiyordu bi dahaki kontrole gittiğinde söyle doktoruna bu zamanlarda çok dikkat etmelisin