Gamzeglllll geçen hafta 4 doz oldum kortizon içerikli bir iğne. Bana çok yan etkisi oldu diyebilirim. Her yerim haşlanmış gibi kızardı ve ateşim cikti. Tansiyonum düştü acile gittim serum takıldı bu seferde astımim tetikledi nefes alamadım.Tam 4 gün boyunca bebeğimin hareketleri yok denecek kadar azdı. Ama bu yan etkilerinin arasindaymis. herşey bebeğim için 🙏