esraelt Arkadaşlar 35 hafta hamileyim. Göğüslerim dikti, şimdi bayağı hantal sarkmış durumda. Göğüs toparlayıcı sütyen kullanan memnun kalan var mı? Kullananlar hangi marka kullandı yazabilir misiniz?
gozdexx esraelt ben hamilelikten önce sporcu atleti kullanıyordum çok güzel toparlıyordu ama hamilelikte ve bu sıcakta onu giy çıkar yapması çok zor o yüzden yeni şeyler denemek istiyorum 😅
esraelt Beyzanur_42 herkes memeleri salmış rahatlığından ödün vermemiş galiba 😄 ama ben sıksa da takarım şu görüntü psikolojimi bozuyor
Beyzanur_42 esraelt inan ben takıyorum sarkma olayım şuan yok ama emzirme döneminde oluyor onun için burda kalayim dedm 😂😂oğlumu sütten kestikten sonra kuculmuslerdi şuan yeni yeni dolgunlastilar tekrar 🥴