Merhaba;
Göğüs ucu yaraları için doğumdan önce yapılan,yapan ve gercekten etkisini gören bir öneriniz var mı? İlk bebeğimde krem kullanmıştım ama doğum öncesi ve sonrasında hiç fayda görmedim.İlk emzirme dönemim çok acılı oldu ve çok kanadı.Şu anda 2.gebeliğim ve doğumdan çok bu yaraları düşünüyorum😒Tavsiyelerinize ihtiyacım var.Herkese sağlıklı sıhhatli güzel doğumlar dilerim.🤱🤱🤱🤱🤰🤰🤰😍😍