Mom6535 bende bişey çıkmadı reglda olmadım inanılmaz göğsüm sancıyor kasıklarım batıyor. 2 çıktı 0 çıktı 3 çıktı 0 çıktı kurtaj sonrası düzensizlik olabilir diyorlarda artık o kadar sorun yaşamaya başladım ki akışına bırakma kararı aldım sanırım tamamen taktığım ve stres yaptığım için oluyor tüm bunlar umarım kafamdan silip akışına bırakabilirim herkese yorumları için teşekkür ederim