Asi_07 edaaaa12 benim var bel ağrım da var ağrı sancı oldukça uzanıyorum bi süre sonra geçiyor tabi yine tekrarlıyor ilk üç ay oluyor bu durum
hatice1degirmeci Kızlar bende bugün hamile olduğumu öğrendim değer çok düşük geldi bana 47cikti son adet tarihim 26nisan boş gebelik olabilir mi ? Daha önce boş gebelik geçirdim
HESA20 Tansu15 verdim geçtiğimiz salı günü 137 Çarşamba günü de 191 çıktı 25 Nisan bnm de son adet tarihim
Tansu15 turtamileben turtamileben kan sulandırıcıyı neden kullanıyorsunuz merak ettim. bu arada benimde 24 nisan rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Tatitati hatice1degirmeci evet perşembe vermiştim en son 1549 çıktı cuma da keseyi gördük vajinal ultrasonla
busecnyt0108 Tatitati çok sıkıntılı veya zorunlu bir durum olmadığı sürece gebeliğin başında vajinal ultrason yaptırmayınız tavsiyedir
Havvabektas idilada bende vardı ilk pembe sonra kahverengi sonra yoğun kanama geçirdim hastanede yattım şimdi geçti çok şükür ama riskli olduğu için sürekli yatıyorum
Topraksmom Arsen 6+2 de vajinadan bakalım dedi o şekilde gözüktü ve kalp atışını dinletti, ultrasonda gözükmedi büyük ihtimal