Arkadaşlar hem özele hem devlete gidiyorum. Cumartesi özelde ultrasonda 6 haftalık olan bebeğim (son adetime göre de 6 haftalıktı ) Perşembe günü devlete gittiğimde 6+1 ölçüldü. Yani arada beş gün var ama hiç büyümemiş mi anlamadım. Cihaz farkından kaynaklı bir ölçüm farkı olabilir mi