Esrass21 Kizlar gecen sene oglumu normal dogumla dogum yaptim bu senede kizimi dogrurucam suan 35 haftaligiz sizde nasil oldu neler yasadiniz anlatirmisiniz
Mrvrntsv Esrass21 bende gecen sene ocakta kizimi normal dogurdum. Temmuzda dogumum var yine normal istiyorum bakalim neler yasayacagiz
Esrass21 Bende subat2 de ogluma dogum yptim haziran sonu gibide kizima dogum yapivam neler yasayacagim acaba bende cok merk ediyorum