55selin_ oğlum 8 aylıkken hamile kaldım emziriyordum 11.ayına geldiğinde kesmek zorunda kaldım zorunlu kürtaj olacağım için. Sizde zaten 24 ay emzirmişsiniz bıraktırıp hamileliği düşünebilirsiniz çünkü vücut her ikisini yaparken çok zorlanıyor, yani hem emzirip hem hamileyken ben hayatımda bu kadar bitik olduğum dönem hatırlamıyorum