Gebelikle ilgili değil ama yaşayan anne var mı oğlumda çıktı bugün gebelik takibime gittik hastaneye gitmişken de oğlumu genel kontrole sokalım doğumdan sonra ben dışında kimse ilgilenmez diye sol gözde 1.50 miyop çıktı lanet bir doktora denk geldik 2 bin lira muayenesine verdik güya aa iyi ilgilenir dedim kadının sorduklarimiz karşısında bir dövmedigi kaldı bizi. Gözlük reçetesi verdi elimize gönderdi eşim hep mi takmali dedi yok hep takmasın gerek yok tek göz dedi bende ne zaman taksın dedim tahtaya bakarken mi vs ne demek ne zaman taksın hep takacak dedi . Eşim kaymada var mı dedi ilk zorlayinca oluyor ışıkta dedi sonra eşim tekrar sordu goz tembelliği kayma var mı diye ne kayması ne sacmaliyosunuz dedi gerçekten doktorlarla iyi geçinirim ama kadını boğasım geldi devlete gitsem daha iyiydi uzun oldu canım sıkıldı birden yaşayan var mı sonuç olarak hep takmak gox tembelliği yapar TV izlerken okulda takmali diye yorumlarda var hep takmali diye açıklama yapan doktorlarda sabahtan beri kafam onda