Hicran57 bende kronik astım bronşit var ilk dogumumda çok zor ve çok uzun süreç oldu çatı darlığım da vardı doğum oyuzden fazla zor ve uzundu suyumda bitmişti çok uzun süre zorla ıkınma olduğu için doğumun son anlarida biraz nefes darlığı yaşadım ama çok kötü bir derecede değildi bir problem yaşamadım şimdi ikinci doğum olacak umarım bunda sorun yaşamam gerçi bir sorun olduğu zaman hava takıyorlar yani korkmayin inşallah sağ salim güzel bir doğumla bebeğinizi kucağınıza almak nasıp olur