Adilee maşallah maşallah 🧿
Şöyle söyliyim ben de öyle negatif bir insan değilim çok şükür ama bir kaybım olduğu için istemsizce bu hamileliğimde de tedirgin olmuştum ama çok şükür çok iyi geçti , beni gören herkes hamile olduğuma inanamıyorduuu taaa ki erken doğum riski başladığı zamana kadar, yine de modumu düşünmüyorum her şey Allah’tan :) bu arada 34+5 haftalığız , bebişin gelişimi iyi ama yine de 2 hafta sonra dünyaya gelse daha iyi olur demişti doktorum bakalım ❤️