Denizanne geçmiş olsun . Enfeksiyon bende de yüksek çıktı canim. Kasiklarimda ağrı hissediyordum. Doktorum tek Kullanımlık suya atilarak tüketilen bir antibiyotik verdi, bi de 400mg lik hap şeklinde antibiyotik. Ikisinin de bi faydasını görmedim bıraktım ben de. Doktor bol bol su iç, üşütüyorsundur kendini , ayağını falan sıcak tut dedi. Sıcak su torbasını sordum . Max 20 dakika uygulayabilirsin dedi. Sonuç :naptiysam geçiremedim bence. Bu hafta yine gideceğim🤔