İshal ve mide ağrım var diye polikliniğe geldim doktorum yoktu acile yönlendirdiler acilde açıklık kontrolü yapıldı bebeğin başı gelmiş çok güzel basıyor ama açıklığın yok dedi anlamadım pek nst de sancım çıktı yatış verildi refakaçti ve bebeğin eşyaları istendi bekliyorum dua edin kızlar🥹❤️Hikayemizi yazmak için sabırsızlanıyorum bir yandan korkuyorum Allah herkese hayırlı doğum nasip etsin bir avazda kurtarsın inşallah❤️🙏🏻