Lidiapoet Öncelikle geçmiş olsun canım bazılarında hiç bir belirti vermezken bazılarında ise bu şekilde yoğun kanamalar yaşatabiliyor rahmim kalp şeklinde ve 5 cm bir perde olduğunu 2 gebelik kaybımdan sonra öğrendim çok çok yoğun kanamalarla hastaneye yattım gebeliğimde kayıplarımdan sonra ameliyat oldum histeroskopi yaptırdım ve perdeyi aldırdım şuan 23 haftalık hamileyim çok şükür kanama şikayetim hiç olmadı rabbim evladını sana bağışlasın❤️