Bebisliiii Eşimin bagkuru borçlu görünüyor ilaca falan baya ücret ödüyoruz ben hastaneye hamile olunca gittigimde sekreter bana analık hakkindan faydalaniyorsun demişti ve bugüne kadar hiç ücret ödemedim (devlet hastanesi) doğum yapcam doğum ücretsiz mi olur bilgisi olan varmi
seyma281015 Bebisliiii benim de eltim şu an analık hakkından faydalanıyor. Ama Doğum hakkında bilgim Yok bilen varsa bende öğreneyim