bilgegk Kızlar merhaba bir hafta boyunca ölçüm yapıp doktora götüreceğim bugün sabahtan şeker ölçümü yaptırdım sonucunu ölçümleri götürdüğümde alacağım hastaneden geldim 11 gbi açlık ölçtüm 70 çıktı tokluk 1.saat 136 2. Saat 102 biraz yattım öğlen için de ölçülmesi gerekiyor dedi 4 gbi açlık ölçtüm 102 çıktı yemek yedim sonrasında tekrar ölçücem ama zaman aralıkları nasıl olmalı akşam yine ölçmem gerek hangi saat aralığında ölçmeliyim birde yüksekmi çıkan sonuçlar
niyetimkalpkirmamak bilgegk yemek yediğin dakkadan başla 1 saat dolunca ölç. Sonra 2. Saat olunca ölç. Sabah öğle akşam ne zaman yersen farketmez, her öğün sonrası ölç
Miiaa bilgegk sabah kalkar kalmaz aç karna ölçmeniz gerekiyor, bu açlık şekerinizi belirtir. Peşine kahvalti yapin ve son lokmanizdan 1 saat geçtikten sonra tekrar ölçüm yapin. Bu da tokluk kan şekerinizi belirler. Daha sonralarinda öğle ve akşam yemeğinden yine 1 saat sonra ölçüm yapip yazin. Öğle ve akşam yemeğinden önce ölçüm yapmaniza gerek yok çünkü açlık kan şekeri olarak değerlenmez öncesi beslendiginiz için. Gece son beslenmeniz saat 22.00 olmali sabahta 8de kahvalti yapmış olmaniz gerekir.
bilgegk Betusbetus saat aralığı ne oluyor peki genelde ben iki ana öğün ve ara öğün şeklinde besleniyorum aslında çok acıkmadan öğlen açlık ölçmüş oldum buda pek mantıklı gelmedi bana
Firdevsk66 Ara öğünlerde ölçmek yok sabah öğle akşam mesela 3 öğün yedigin için yemekten önce ölçeceksin sonra yemekten 1 saat sonra bide 2.saatinden sonra bı daha ölçeceksin
bilgegk Firdevsk66 Ara öğünlerde ölçüm yapmadım zaten ama normalde 2 ana öğün olarak besleniyorum acıkmıyorum bugün hastaneden geldim kahvaltı yaptım ölçümleri yaptım yattım kalktım aç değildim fakat ölçüm istediği için ölçtüm arkasına yemek yedim tekrar ölçmek için bekliyorum ilk 1. Tokluk demek istediğim açlığı ölçerken aç olmam gerekmez mi
M-Urass_Mom bilgegk Yüksek karbonhidratlı tüketmiş olabilirsiniz. Açlık kan şekeriniz daha önemli gestasyonel teşhisinde diye biliyorum. Doktorunuza göstermenizde yarar var ama ben sorun olacağını düşünmüyorum
Busestl bilgegk yüksek canm 140 sınır Yemegi yemeden önce açlık ölç Somra yemege başladın agzına attığın ilk lokmanın saatini yaz mesela 22:22 de agzına ilk lokmanı attın 23:22 de 1. Saat toklugunu ölçüceksin Sakın son lokmada ölçme yanlış olur
Miiaa Busestl son lokmadan 1 saat sonra ilk lokmadan 2 saat sonra olarak biliyorum ben, 7 göbek şeker hastasi olarak :) O fazladan 1 saat ise yeme süresi ve sindirme süresi olarak geçiyor. Sizin dediginiz de olabilir, bize bu sekilde egitim verildi doktorumuz tarafından
Busestl bilgegk eger şeker ölçüyorsan patates kızartması yememelisin canım o yükselt Birde sabah - öğle - akşam - ve saat 23:00de ölçeceksin bende öyle ölçüyorum hepsinden önce mutlaka açlık ve 1.saat tokluk
Busestl Miiaa agzına aldoğın ilk lokmadan itibaren 1. Saat tokluk ölçülğyor sonra 1 saat sonra da 2.saat tokluk ölçülğyor şeker yüklemeside bu şekilde
Busestl Miiaa sizinkini ben ilk defa duydum belki öyle yöntemde vardır ama tüm doktor ve diyetisyen heöşiresi devlette de özeldede bu şekilde söyledi hep bana
Ece5454 Miiaa bende sizin dediğiniz gibi biliyorum çünkü hasta yemeğini 15-20 dakikada da yiyebilir e bu sefer 40 dakika sonra ölçtüğünde otomatik olarak yüksek çıkacak 🥲