https://hizliresim.com/ghn9pem
Kızlar bugün verdim bu kan tahlillerine adetin 3 gündeyim gebelik istediğim için kadın doğuma gittim 4,5 yaşında bir oğlum var 2 sene önce bir düşüğüm oldu gebe kalmadığım için gittim kanlarımı aldılar sizce normal mi yüksek mi çıkmış
