Kızlar bugün pik değil demi? Normalde hep 4 de yapmaya gayret ediyorum. Öğlen 12 gibi akıntım olunca bi test yapayım dedim. Baya koyu çıktı ama c çizgisi kadar koyu degildi. Bekledikçe koyulaşmış. Adet yerini bulsun diye az önce yani saat 4 de bi daha test yaptım öğlen yaptığım teste göre daha silik çıktı. Öğlen yumurtladım simdi çatladı desem bu kadar hızlı olacağını sanmıyorum. Acaba yarın mı pik olur?
