YesimAykut babyiscoming_ beeen😂 temmuzda başlayacaktık, rapor belgelerini tamamlıyordum veee hamileyim 😂 3 kez aşılama olmuştu öncesinde
Enfal_06 babyiscoming_ yengemin öyle olmuştu 😂 sonra gebe olduğunu öğrendi tüp bebeği bıraktılar ama bize tüp bebek yaptık dediler bebek doğduktan sonra doğal yolla olduğunu söylediler
minnosbirkiz babyiscoming_ beeennn 😂 bayramdan sonra tüp bebek yolcusuyduk, sürpriz yaptı minikomuz çok şükür 🥹
eceyc314 babyiscoming_ yakın bir arkadaşımın ilk denemede tutmadı. Döllenmiş yumurtaları vardı. Doktor rahim dinlensin 6 ay sonra yine deneriz demişti. 3 ay geçmedi gebe olduğunu öğrendi😊 hemde 6-7 haftalık falandı. Kalp atışıyla beraber öğrendi gebeliğini😊
babyiscoming_ YesimAykut bizde hiç sorun yok eşimde de bende de sebepsiz infertilite tanısı konuldu doktor normal değrleriniz dedi ama biz artık beklemek istemiyoruz deyip tüp bebeğe karar verdik. Regl olunca tedaviye başlayacaktık bugün olmam gerekiyor ama hiç bir belirtim yok acaba mı diyorum 😂
Arasmom_ YesimAykut canım bende 9 mayısta aşılama oldum ilk kez. 4 gün erken adet oldum kan verme günümdü Sende de erken olmuş muydu adetin
YesimAykut babyiscoming_ test yap istersen canım, biz hazırlık sürecinde eşim ve ben takviye kullandık iyi olsun diye sperm ve yumurta ama o da tutmuş yani gebe kalmışım, siz bişey kullandınız mı bu ay🙂 inşallah hamilesindir🙏🙂
pnarpnar35 babyiscoming_ ayy o kadar çok yaşayan var ki bu durumu ablamın da öyle oldu insallah senin de oyle olur 🥰 ben de evraklarimi tamamladim temmuz adetimde cagirdilar tüp bebek sürecine giriyoruz acaba diyorum bi umut 🥲
Enfal_06 babyiscoming_ göze gelmemek için söylemedik dediler 😂😂 şimdi 3 çocukları var insanlar garip 😂
babyiscoming_ YesimAykut eşim 3 aydır vitamin kullanıyor sperm kalitesi yükselsin diye bu son ayıydı artık bende folik asit kullanıyorum onun harici bişey kullanmıyoruz ☺️
CereenCkr Bende tüp bebek için evrakları tamamladım tam transfer olunacakken gebe olduğumu öğrendik 🤩
babyiscoming_ pnarpnar35 ay inşallah valla bir umut bakalım regl olursam da üzülmeyeceğim tedaviye başlıyoruz artık hayırlısı olsun inşallah😍