Civ3cic Slm arkadaşlar 37+4 haftalığım sol pelvik kemiğim çok ağrıyor hareket ettikçe bacağımı bile kaldıramıyorum doğum normal gözüküyor bu ağrı normal doğumu etkilermi bu ağrıyla nasıl doğurucam bilemiyorum inşallh geçer.yaşayan oldumu aranızda böyle
Pink29 Civ3cic merhaba çok uzun zaman önce yazmışsınız normal doğum oldu mu acaba doğumdan sonra o ağrılar gectı mı bende de aynı ağrılar var da