Yaprakdokumuseverr 2 gündür uykuda sağdan sola çok rahat geçiyorum sanki içimde çocuk yok gibi. Karnım yumuşadı ve küçüldü. Siz ne zaman sonra doğum yaptınız?
cerennncee Yaprakdokumuseverr maşallah.. benim karnım düşmeden sancılarım başladı normal doğuramadım o yüzden bebek kanala giremedi çünkü.. bence sizin bebek inmiş kanala doğru.. allah su gibi doğum nasip etsin
Aysemm44 Yaprakdokumuseverr Benim daha aynı sanki yeni hamile kalmışım gibi inmiyor 😂37+5 haftalığız artk sıcaktan ölmek üzereyim heryeri temizliyorum artık gelsin diye 😂😂
Yaprakdokumuseverr Papatyamm63 ay harika darısı başıma 🤩 aslında hamileliği çok seviyorum ama şu son zamanlarda merak daha ağır basıyo