Alone aysegul1122 7 yaşında kızım 2.5 yaşında oğlum 1.5 yaşında kedi oğlum var. Şuanda hamileyim. Kedi evin bireyleri tam iken geldi yani üste kuma olarak gelen kendisi olduğu için yadırgamadı. Çocuklarımın kardeşi sanıyor kendini 😂 ama bebek gelince ne olur bilmiyorum genelde kıskançlık oluyor diyorlar
Clementein Yaa benimde kedim var çok seviyorum evladım gibi ama bebek gelecek tüy sorununu nasıl hallediyorsunuz aklıma takılan tek şey bu kıskançlık yapacağını sanmıyorum ilginçtir misafir sever benim kedim gelene kendini sevdirir gider sonra yanaşmaz 😂
Drfatma aysegul1122 bayıldımmm bizim de bir tekir bir calico kedimiz var. Normalde calico hiç yakın bir kedi değil ama hissediyor galiba o da kendini sevdiriyor sırnaşıyor. Eminim doğunca kedinizle bebiş en yakın arkadaş olacak. Cins kedilerde zarar verme ve kıskanma çok oluyor zaten karşıyım ama tekirlerde hep böyle güzel sahneler oluyor 💞
Niloyaaaaa aysegul1122 kesinlikle 🥹 sanırım dişilerde annelik içgüdülerinden kaynaklanıyor veterinerimizde bebekle iyi anlaşıcak muhtemelen dedi bende merakla bekliyorum doğunca neler olucak bakalım ☺️ ağlayan bebeğin yanına gidip sakinleştiren kedileri görünce mest oluyorum 🫠🫠❤️