Civciv53 irem1993 23. Haftada 680 gramdı bir hafta önde demişti doktor şimdi 26 haftalığım pazartesi kontrolüm var merakla bekliyorum
irem1993 yeni-annelik ben aşırı chıps cıkolataya sardım kılo geriliği yapar mı acaba ? Saglıklı beslenıyorum ama illa o chıps cıkolata da yenilecekk :(
Momybaby irem1993 ben öğün olarak çikolata yiyorum dur diyemiyorum maalesef, şimdi yazdığınızı okuyunca evham yaptım 😥
yeni-annelik irem1993 bilemiyorum bir çok hekim önermiyor tabi ama inanın bende yiyorum çok olmasada tabi dikkat etmek gerekiyor
Zmom irem1993 çikolata hep yiyorum cips yiyordum unutmuşum şimdi hatırladım ve canım çekti almaya gideceğim 😂😂
irem1993 Momybaby yok yapmayın evham ben 23 haftalıgım 560 grammıs bebek güzel gidiyor hersey ama yinede acaba daha fazla aldırabılır mıyım acaba chıps cıkolata hayatımda olmasa dıe dusunmeden edemıyorum
Tugcev Gamzzkan tam tersine normal aralıkta ilerliyor 😊 21 haftalık benimde 450ydi ve iki doktorda normal uyumlu olduğunu söyledi 😊 niye az olsun daha 21. Hafta 😀
Gamzzkan Az önce forumda birisi yazmış sabah aksam nesquikli süt için kilo artışı olacaktır diye. Ama o da şeker yapmaz mı bilemedim
irem1993 Gamzzkan ben onu cok saglıklı bulmadım ya zaten cıkolata chıps hayatımda var bide ustune sütü de oyle ıcersek bilmiyorum ne olur
Gamzzkan Tugcev ay ne biliyim bi yarim kilo kıyma alıp elime bakıyorum bu kadarcık mı diye 😂😂 sağlıklı çok şükür ana yüreği tombik olsun istiyor galiba