Kızlar bebise bugün sipariş ettim doğduğunda sezeryan olucak kısmetse süt fln gelmezse ihtiyaç belki olur ya da sonraki süreçlerde diye Dr browns un dar uclu biberonu çok önerilmiş onu söyledim kullanan var mı doğru mu yapmışım bu arada civilde biraz indirimde alicak olan varsa bilginiz olsun