Şuan çok zor yazıyorum
Yemek yedim daha sonra bi açlık hissettim midemde yavaş yavaş ağrı oldu daha sonra sıklaştı. Sonra bel ağrısı yaşadım regldaki gibi. tualete gitmek hissi geliyor ama olmuyor. Karnım taş gibi midemde yumuru oturmuş gibi çok çok sancı çekiyorum neden ola bilir
33+1 haftalık