Serapcimen İyi aksamlar kizlar 29+0 haftalik hamileyim. İstanbul ümraniye devlet hastanesinde bildiginiz iyi bir doktor var mi. ? Ozelde kontrollerimi oluyorum ama devllette dogum yapmak istiyorum insalllah. Smdiden coook sagolun 😘