Nursemom
Esengizem içiniz rahat etmediysr farklı bi doktora görünün. Ben 3 haftadır falan iğne ve ilaç tedavisi görüyorum. 3-4 farklı doktora denk geldim. Birisi kanama alanı yok içerde dedi, diğeri var dedi, birisi herşey yolunda dedi, diğeri plesantadan kaynaklı kanama dedi. Yani tek doktorla kalmayın herkes işini hakkıyla yapmıyor maalesef. Yanlış olmasın ama tecrübeme ve araştırmama dayanarak herhangi bi kanama da ya da düşük riskinde progestan hap ya da fitil veriyorlar diye biliyorum. Tabiki siz tekrar muayene olun. Ve bence ne olur olmaz alttan muayeneyi kabul etmeyin. Mesela benim plesantamda sıkıntı var alttan muayene yasakmış. Ama biz bunu bilmeden kanamaya yaşayıp acile gittik bana direk alttan muayene yapacağını söyledi. Maalesef ki bizimde biraz bilgi edinmemiz gerekiyo çünkü herkes hakkıyla doktor olmuyor çok acı ama gerçek