Normalde 34+ 3 günlük olmam gerekiyor ama doktorum benim tarihime göre 33+3 dedi beneğim ölçümlerini yaptı 33 haftalık çıktı söylediğim gibi dedi kilosu da 2100 gram çıktı bana çok az geldi o kadar dikkat etmeme rağmen neden böyle düşük kilosu anlayamıyorum gerçekten sinirlerim çok bozuk benim gibi olanlar varmı ? Demekki ne yaparsan yap kilo almayınca almıyo bebek gelişimine bağlıyorum artık