Bsrnura 7. Gün değil öyle hesap ederseniz yanilirsiniz 🙈🥰 cumartesi bende transfer olmuştum pazar 1. Gün diye sayılır , ve 5-6. Günlerde yaptığım gebelik testleri negatif çıktı , 7. Günün sabahı ilk idrarla erken gebelik çok silik çıkmıştı biraz sabırla bekleyin inşallah tutunmustur🤲🏻 yarın yada pazar deneyin sabah