Kizlar selam 21 haftalik hamileyim dun detayli ultrasonun vardi gittik eve geldik bir problem yok dedi doktor benim bel agrim basladi ayakta duramadim sonra gaz sikismasi herhalde dedim aksam disari cikip eve geldigimde gobek deligimin etrafinda agri ve aci hissettim uyuyana kadar agriyi ve aciyi hissettim daha sonra uyuyup uyaninca gecmisti tuvalete girip ciktim bes dakika sonra bir sey akar gibi hissettim bir metal para kadar ic camasirim islanmis su gibi lekesiz seffaf sanirim degistirdim sonra gunluk ped taktim kahvalti falan derken ped islanmis gibiydi cok korktum acile gitmeli miyim normal mi simdi uzandim cok ayakta durup tempolu bir kac gun gecirdim acaba ondan mi dedim kizlar boyle bir sey yasayan acil yazabilir mi