hilal_wq4 Kızlar ben 27+1 haftalik oldum şimdiden yürüyüş yapsam ,doğum egzersizleri yapsam erken doğumu tetikler mi
Minigiim-vebenn52 hilal_wq4 evet ben başlamıştım yürüyüşe 25 te rahim ağzım kısalmıştı doktor 35 li haftalardan sonra başlamak lazım dedi
Papatya123_ hilal_wq4 ilk hamileliğim de çok gezdim ve 5 km fazla yürüdüğüm zamanlar bile olmuştu sorunsuz güzel geçti . Şimdi ikinci hamileliğim ve ilk aydan beri çarşıda bile gezemiyorum yarım saat yürümek çok zor geliyor eviçerisinde bile ayakta duramıyorum bu biraz size bağlı sanırım doktorunuza sorarsanız daha iyi olur
hilal_wq4 Papatya123_ evet doktoruma da sorcam burdan da sorayım dedim tecrübeli anneler oluyor ilk gebeliğim benim o yüzden bilmiyorum