Kbraa3535 Merhaba 25 haftalıkken sancım başladı 1 gün yatış verildi serumla durduruldu progestan kullanıyorum ama ara ara sancılarım tekrar oluyo şuan 32 haftalığım bu durumu yaşayan var mı korkuyorum erken doğum olur diye 2. Gebeliğim