Krcftm bugün tam 6 haftalık olduk 🥲 geçen hafta gittim keseyi göremedim ben haftaya randevu var gideceğim. Bendede bulantı yok o kadar dua ediyorum ki olmaması için çünkü önceki hamileliğimde doğuma gidene kadar vardı bulantı. İlaç kullanıyordum ama nafile hastanede serumlarla ayakta duruyordum. İnşallah olmaz bulantı çünkü çok zor