Hsret1 Merhaba anneler. 11 haftadayız ilk doktor kontrolümüz var haftaya. Cinsiyet çok merak ediyorum. 1 kızım var. Sağlıklı olsun ama yinede merak ediyorum. Sizin cinsiyetler ne? Ve belirtileri nasıldı🥰