Melikeky Esra7272 benimkilerde 1800 civarı çıktı doktor iyi demişti ama bilemiyorum digerler kişilerin kaç kg kilo aldırcak şeylerde yiyorum ama artık oldugu kadar saglıklı olsunlarda 🙏
tgbmerve Esra7272 iyi bence 32+0 1920 çıktı çalışabilir raporu aldığım Dr da Kendi Dr um da 32+4 te kontrolüm vardı 2160 Gr çıktı
Esra7272 Melikeky aynen doktorum da protein ağırlık vermen lazım dedi aslında zaten yumurta muzu geri kalan bütün şeyler den tüketiyorum ama demek ki yetmiyor
Melikeky _Daydreamer_89 toz olarak satılan nesquik mi diyorsunuz ayrı onu alıp sütlemi karıştıralım yoksa hazır kakao lu süt mü alalım 🙏
Tugcedora Melikeky size smoothie tarifi vereyim ben bu hafta yaptım bence geçen hafta 130 gram alan bebeğim bu hafta 350 gr almış süt muz bal yulaf ezmesi çiğ badem blandrdan geçirin için hem tok tutuyor hemde gerçekten kilo aldırıyor bebeğe
Melikeky Esra7272 evet bende muz falan hep yiyorum da genetik galiba önemli olan cigerlerinin gelişmesiymiş de inşallah gelişirde küveze girmezler 🙏
Esra7272 Melikeky ay inşallah çok şükür bu haftlara kadar geldik umarım 37 de görürüz kuvez ihtiyaç duymazlar
Melikeky Tugcedora çok teşekkür ederim denerim bunu evde olan malzemeler zaten inşallah işe yarar benimkilere 🙏🌸🌸 siz her günmü yapıyorsunuz peki ? her gün içmek gerekirmi🫢
Tugcedora Melikeky ben 1 er gün arayla içtim kahvaltı niyetine gayet tok da tutuyor inşallah işinize yarar
Babymom07 Esra7272 ortalama 1850 yazıyor gayet normal sizin bebiş merak etmeyin Dr Banu çiftçi uygulamasından bakıyorum ben her hafta benimki de tam haftasıyla uyumlu gidiyor bakalım
_Daydreamer_89 Ozgednc evet evet doğru 🙈 benim ikizler 3 kilo üzeri doğdular ona bağlıyorum açıkçası😅