GuzelMelegimm benimde 2. Doğum olacak bende sizinle aynı hisleri yasuyorum ya normal doğum olursa daha çabuk çıkarım kızıma kavuşurum diye düşünüyorum geride bırakacağını cocuk olunca bir yariniz arkada kalıyor malesef sağlıkla kavuşmak nasip olsun hepimize insallah