Ozlembi kanamam ilk gün vardı tabiiki.. zamanla azalıyor. İlk yürüyüşte biraz zorlandım ama dayanılmayacak bir acı yok yara sızlaması gibi düşün.. sütüm hemen gelmedi mamayla destek veriyoruz hala. Ama o ilk süt var ya sarı olan o hemen aktı.. dikişlerimi yaparken doktor bebeği mememe verdiler