Fiigeenn Yha 35+1deyiz bebegin hareketleri azalması normal ama iki gundür çok daha azaldı. Kalp atışını dinliyorum sorunsuz ama bana göre sorunsuz. Çikolata şekerli şeyler meyve suyu denedim sadece yemek yediğimde dönerken hissettim. Sizce normal mi ?