Arkadaşlar pcos varmış ve insülin direncim varmış. İnsülin direnci için diaformin verdi doktorum. Adetleri düzenliyormuş. İlacı kullanırken hamile de kalabilirsin sorun olmaz dedi doktorum. Bir de tanrursal verdi adet olduktan sonra 4. Gel Klomen başlayacağız dedi. İnsülin direnci olup hamile olan varmıydı hiç nasıl oluyor