nurcan__34 Merhabalar hanımlar Kızım için Ahu defne ismini koymayı düşünüyorum. Sizce nasıl? Defne Hüma,Defne Meva,Ahu Defne,Aden Defne,Aysima arasında kaldım. Hangisi daha güzel sizce??
Balyanaklikoalam nurcan__34 bence tek başına güzel olan isimlere ikinci isim yakışmıyor Ahu defne olmamış diğerlerinden de tek uyumlu bence Aysima olmuş
Vanmomy nurcan__34 iki isim bence de güzel değil ben Duru koyucam inşallah ama bir kere daha kızım olursa İnci koymayı düşünüyorum 😊
gizemvatanseverbal Hepsi çok güzel. Aysima’da kulağa çok geliyor. Ben kızımın adını Umay koydum. İlerde bir kızım daha olursa İlay koyacağım inşallah ☺️💖
rabia41_ gizemvatanseverbal benimde kızım olcak bende Umay koymak istiyorum tavsiye ediyo musunuz nasıl sizce 🥰
gizemvatanseverbal rabia41_ ben çok memnunum, hep peri kızı gibi bebiş hayal ettin. Öyle de oldu. 🐣☺️ çevremden de çok güzel tepkiler aldım. Türkçe isim arayışındaydık. Umarım sizde bebeğinizi sağlıkla ve güzellikle kucağınıza alırsınız. 💖💖🧿
Minikkus19 nurcan__34 Defne ismi tek başına cook güzel bir isim ben de kızıma bu ismi verirken çok kararsız kalmıştım dini anlamda anlamlı bir ismi olsun diye Defne Betül koyduk kızımın ismini çok akıllı dünya güzeli bir kızım var 2 aylık sizde sağ salim kucagınıza alın bebeğinizi