annecik92 Buseodgn sezeryan mi olmustunuz normal doğumda odalar tek kişilik miş baba göre iliyormus sezeryan da öyle mi acaba
kubrayilmaz35 Buseodgn urla devlet hastanesinde sezaryen olmuşsunuz sanırım nasıl gecti acaba birde doktorunuz kimdi🫣
Buseodgn annecik92 evet sezeryan oldum sezeryan odaları iki kişilik normal odalar tek kişilik sezeryan da ziyaret saatlerinde eş girebiliyor sadece yarın doğumum inşallah benimde orda olck