y___e benim 34. Haftada 2300 çıkmıştı doktor normal dedi. Forumda da aynı haftalardaki kızlarla karşılaştırdım aşağı yukarı benimki gibi çıkmış. Neye göre gelişim geriliği var dedi 2600 işin anlamadım. Olsa olsa bir hafta geriden geliyordur maksimum oda zaten çok normal. Ancak 3 4 hafta gerilikte endişe duyuluyor. Bence siz korkmayın hiç. Doğum olsa bile hem kilosu hem haftası iyi. 2500-4000 arası doğan bebekler normal kabul ediliyor.