chrysanthemum Mert kesin olucak isimde,yanına isim arıyoruz ben berayı begenıyorum Mert Bera Bera mert Dürüst olun kötüyse kötü diyin lütfenn😅
myavocado chrysanthemum Bera ismini duymamıştım, şimdi ilk duyunca kız ismini çağrıştırdı ya nedendir bilemedim Berra filan var ya ondan belki de. Kırılmayın ama beğenemedim, mert çok güzel ama tek başına
iremaskin chrysanthemum oglumun ismide musab bera olucak insallah bera isminin manasi cok guzel cok gosterisli cok ihtisamli demek ben cok begeniyorum bera ismini son zamanlardada cok goruyorum zaten mert in yanina genelde ahmet mert asil mert falan goruyorum mertcan da guzel ama klise bulabilirsiniz 😊
Zynp12 chrysanthemum tabiki sizin karariniz ama ilk defa duyuyorum ismi sanki daha çok kız ismi gibi geliyor kulağa ❤️Sağlıkla alın kucaginiza. Bence mert isminin yanına daha kulağa hoş gelen isim olabilir
izobellaaa-_- Valla bera çok kötü mert güzel değişik olacak diye saçma isimler türedi kanımca😃 bende adem atlas koymuştum koyduğum zamanlar atlas moda değildi Şuan atlas ismini kullanmıyoruz midem kalktı her yer atlas😀
chrysanthemum izobellaaa-_- anlamı cok guzel aslında yaa erdemli doğru kişi demek😅 ama cok etkılenen bırı oldugum ıcın vazgecıcem gıbı sjdjus
chrysanthemum myavocado hayır kırılmam cok tesekkur ederım esım de begenmıyor berayı😅sesi cıkmadı merti o buldu dıye
chrysanthemum iremaskin ya ben de asil atlas ne biliyim onları begenemıyorum sizin bebegınızın ısmı cok guzel olmus adıyla yasasın ınsallah😊
chrysanthemum Hmyra25 noo neden alınayım ama bız ıkı ısım ıstıyoruz o yuzden yanına guzel anlamlı bı ısım aradım 😌😌
zeynsya chrysanthemum yanlış anlamazsanız sorduğunuz için cevapliyorm bende . Bera bende kız ismini çağırıştırdı berra diyesim geldi. Ya da berat olacakmış da t yi unutmuşlar gibi geldi . Bere diyesim de geldi bende güzel şeyler çağrıştır madı. Ama mert tabiki güzel .
bahocum chrysanthemum daha önce duymamıştım bana kız ismi gibi geldi açıkçası. Mert ismi tek başına güzel bence
safiyekoc Oğlum olsaydı Ömer Bera koyacaktım, Bera ismine bayılıyoruummm bence çok hoş olmuş, manası da uygun bence şans vermelisiniz
chrysanthemum safiyekoc ay bencede özellikle bu ısımlerı hiççç begenemıyorum ama berayı da kımse begenmedı 😅karıstı kafam