Evhamlikurabiyeanne Korkma bebeğinle konuş sürekli benim bebeğime o kadar çok şey söylediler ki böbrek büyüklükleri farklı başı gövdesine göre küçük kalbinde pırıltı var kalp damarı yanlış yönden geçiyor o kadar çok şey söylediler bebeğime sen gibi dokunmaya korktum onunla konuşmaya korktum herşeye hazırlıklı olmam gerekiyordu ağlamaktan kendimi bitirdim ama onun tekmeleri bitmedi sıvı aldırmam gerektiği söylendi Ankara ya gittim orda da aynı şey söylendi yaptırdım bir hastalığı çıkmadı şuan 29+3 üz bebeğimin herşeyi düzeldi sadece kalp damarı yanlış yönden gidiyor doğumu riske aticak bişey kalmadı dedi ama sen o geçen 2 ayı bana sor en kötüsü de teknelerini hissetmek o dönemde onu hissetmek sen kendine güven bebegine güven kendini helak etme emin ol o kendini hissettiriyorsa sana sağlıklı bir şekilde gelir bu zamana kadar dayanmış bebekler doğumdan önce de iyileşiyor doğumdan sonra da canını sıkma Allah yardımcın olsun . İçinde bir can var ona tutun sadece ona inan, dua et sadece gecicek 🤍