Sağlıkla kucağınıza alın inşallah benimde ilk gebeliğim de 4 ay kadar kusmustum hep eksi şeyler yiyordum kızım oldu 4 yaşında suanda 😊 ikinci gebeliğim suanda 14. Haftadayım dün doktora gittim bana da kiz dedi ama ben hep erkek hissettim başından beri çünkü bunda hiç kusmam falanda olmadı sadece iştahsızlık oldu pazartesi başka doktora da gideceğim sağlıklı olsunlarda önemli olan o aslında ama gönül birini tatmisken diğerini de tatmak istiyor 🙏🏼