Zilan_Drsn Valla 4 makina yıkanmıştır en az Ütüleri de bitti. Ne el kaldı nede bel sezeryan olacak kuzu benim ki de o yüzden. Daha ağır olmadan başladım Annem ablalarım var ama 😄🤭🥴 kendim yapmadan rahat edemeyecektim yavaş yavaş yaptım çok şükür. Bayrama 1 hafta kadar kalınca halıları Makina ya atarım. Robotu da salarım ortaya sirke ile. Bir güzel silerim ortalığı Perdeleri yıkarım Beşiği kurulu zaten bebek arabasının parçalarını yıkamadım onlar kaldı. Onları da bugün bir bakarım. Nasıl olacak hepsini son hafataya yıgsam içime inmeyecek vede 😄 asıl maraton bebek geldikten sonra başlayacak son günler uyu uyuya bildiğin kadar dinlen iki saatte bir uyanmalar başlayacak hayırlısı ile